Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Komma vidare

Publicerad 2018-09-16 19:08:18 i Allmänt,

Allt det här att han ska gifta sig har rivit upp så mycket. Hoppas det bara är som en sårskårpa som man pillar bort. Det blöder ett kort tag och sen är såret mindre för varje gång det händer. Trodde i min enfald att det var ok nu och att jag skulle vara ok med att han o barnen for iväg. Tro mig, vill aldrig ha tillbaka honom! Inte efter allt han sagt och gjort. Känner inget hat, men en stor sorg över hur det blev; hur jag lät mig bli behandlad. 

Så klart det är därför jag inte hittar en ny kärlek, jag vill inte och kan inte släppa in någon i mitt liv. Inte nu, inte igen. Fast å andra sidan vill jag ju inte vara ensam. Varför ska det vara så svårt att gå vidare? 

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela