Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Kände inget

Publicerad 2018-09-22 07:14:01 i Allmänt,

Så har mitt ex gift sig och faktiskt, jag kände inte nåt. Känner mer att jag hoppas att det håller (även om den onda sidan i mig hoppas på annat). Har sett bilderna och det var ok också. Det är svårt i dagens samhälle att inte se vad som händer i och med alla sociala medier och deras vilja att visa vad andra gillar och delar. Tänkte först låta bli att kolla på bilder men, som sagt, kollade och kände inget. Har dock inte kunna gillat bilder från min äldsta dotter eftersom hon la upp en bild på exet. 
Och idag kommer ungarna hem! Det känns skönt. Synd bara att jag bara har rvå av dem tills på onsdag, hade velat haft dem en hel helg och vecka. Äldsta bor fortfarande alltid här så henne träffar jag ju mer ofta. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela