Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Ett år senare

Publicerad 2017-11-13 18:47:31 i Allmänt,

För nästan ett år sedan var jag besviken på lärarlönelyftet och att en kollega som knappt arbetade fick och inte jag. Idag hade jag samtal med min chef och då sa hon att det skulle betalas ut pengar till två stycken på min arbetsplats och jag var en av dem. Yey, ett år senare men i alla fall lite till mig. Jobbar kvar på samma skola men har ny chef tack och lov då jag inte passade ihop med den förre chefen. Nu känns allt lätt och jag har till och med sökt förstelärartjänst, även om jag inte tror jag får den. Lite spännande. Firar med en donut (äsch, munk med hål i).  (null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela