Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Ensam

Publicerad 2017-11-13 04:16:36 i Allmänt,

(null)

Jag känner mig ensam och vet inte hur jag ska komma ur det. Jag saknar någon att dela vardagen med. Någon att prata med om det lilla som händer. Mina vänner? Nä, har inte många vänner. Och någon man har jag inte haft sedan skilsmässan. Borde väl kolla dejtingsajter på nätet, men orkar inte med att bli bedömd igen och sedan avvisad igen och igen. Det var ju inte så här livet skulle bli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela