Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Dubbelt

Publicerad 2016-11-07 22:01:38 i Allmänt,

Jag känner ofta att jag inte vill ha ett nytt förhållande. Att det skulle vara konstigt med en ny man i livet. Sen helt plötsligt hamnade jag hos tandläkaren och vilken trevlig tandläkare det var! Då kände jag att det skulle vara nice med en ny man i livet. Frågan är hur jag ska träffa nån. Jag är ju lite reserverad med män så jag behöver träffa nån som är lite framåt. Tids nog händer det väl antar jag. Det är tomt i bland och jag kan sakna någon att bara vara med, men också nån att skratta och flamsa med. Det har jag aldrig gjort med C. Där fick jag vara den ansvarsfulla direkt. Hur som, livet är härligt även när det är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela