Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Bästa tonårsdottern

Publicerad 2016-06-08 05:58:00 i Allmänt,

när jag skrev förr var det väldigt jobbigt med min tonåring. Nu har vi en så himla bra relation. Den är inte friktionsfri, men vilken relation med en egocentrisk tonåring är det. Men vi har även kommit varandra nära. E bor med mig på heltid och det är skönt. hon är borta mycket hos sin pojkvän, men det är här hon basen. Jag skulle vilja ha de andra två här varje dag också, men de måste få ha sin pappa ibland. Även om han oftaprioriterar sin nya framför barnen. 

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2016-06-14 11:53:14

Vad skönt att det läsa att det blivit bättre mellan er. Jag har det kämpigt med min tonårsbonus. Undrar om det någonsin kommer lösa sig.

Svar: Hoppas att det löser sig. Har ingen erfarenhet ännu av bonusbarn, men det kommer kanske.
Det fixar sig kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela