Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Flytt

Publicerad 2016-07-10 19:48:21 i Allmänt,

Alltså, jag kan ibtw släppa detta med att C troligen tänker flytta och byta stad. Att han tänker överge sina barn. Nu vet jag ju inte om det blir så eller inte, men helt klart är att C engagerar barnen i husvisningar och försöker få dem att tro att de kan åka 7 mil varje dag till skola och 7 mil hem till honom. Det tror inte jag är möjligt,  utan det får väl mer bli långhelger. Jag försöker tänka ur ett barnperspektiv, men kanske blandar in hur jag vill ha det. L låter väldigt vilsen och bekymrad dock. Jag vet inte hur jag ska tackla detta. Att C absolut inte vill prata och berätta gör det hela mycket svårare. Han berättar knappt för barnen och absolut inget för mig. Jag tänker hålla mun denna gång, och bara se tiden an, och stötta ungarna i sina beslut. 
 
En annan sak som irriterar mig är att han tog en av mina dagar utan att kolla om det var ok, dvs nu på onsdag. Och nu visar det sig att de kommer hem från sin lilla tripp till Finland på tisdag. Jag förstår verkligen inte honom. Hur ska man förhålla sig? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela