Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Nytt intresse och upp och ner

Publicerad 2015-09-05 05:27:16 i Allmänt,

Har skaffat mig ett nytt intresse och tänkte att jag genom det skulle hitta vänner och bekanta. Jag har nämligen börjat spela Ingress. Det är roligt och passar mig då man får vara ute och röra sig. Verkar mest vara killar och män som spelar. De som spelar hos mig har hjälpt mig massor i början och det är kul. Jag gör så gott jag kan och har väl faktiskt känt att jag skulle kunna träffa någon ny. Att jag skulle kunna träffa nån. Har börjat drömma om närhet och kramar. Jag könner att jag varit utan det så länge. 
Jag har inte sett eller pratat med C på
länge och det är skönt. Vi har mest messat och det räcker. Jag har inte varit hemma när han ska hämta barnens saker och tänker vara ute när han hämtar tjejerna på söndag. Jag fick reda på att han byter jobb och allt sånt känns tungt. Att han gör sånt nu med henne och inte förr så vi kunde få ihop det. Men men, så kan det vara, och jag
vill verkligen inte ha tillbaka honom. Inte någon som sviker, ljuger och är otrogen. 


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2015-09-22 10:32:12

Nu saknar vi dig här!

Svar: Tack! ❤️
Det fixar sig kanske

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-24 06:47:22

Hur är det med dig? Länge sen du skrev ..
//I.

Svar: Jag vet, det kom annat emellan, men nu ska jag ta tag i skrivandet. Mår bättre när jag skriver.
Det fixar sig kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela