Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Försöka imponera

Publicerad 2015-05-25 05:35:43 i Allmänt,

Ett drag hos C är att han ska försöka imponera med en fin yta. Han ska alltid ha mer pengar och fina märken på sina kläder. Det är egentligen så långt från mig som man kan komma. Men så klart jag föll för fina ord och fina presenter. Det visade sig efter några år att det bara var yta. Tror nog att han gör samma igen, för att imponera på den nya. Men, denna gång blev det bara fel för jag blev inblandad. E var på läger och frågade om han kunde skjutsa hem. Det kunde han inte så han skickar en taxi! Han kollade inte med mig ens om jag kunde lösa det. Hur tänkte han där? Hur ska jag förhålla mig till denna sida? Egentligen spelar det ingen roll, men jag känner mig framställd som att jag inte kan något själv. Hoppas den nya blev impad, men även att hon ser igenom tidigare än jag. 
 Måste fixa körkort och en liten bil så jag kan ta barnen helt själv! Jämt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela