Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Bio

Publicerad 2015-03-29 17:29:56 i Allmänt,

Har varit på bio med bästa M och sett Home. Så himla trevlig film, sorglig och glad och, mysig kanske är rätta ordet. Jag älskar verkligen att gå på bio. Vilken skillnad det är på filmerna när man ser dem på bio och inte hemma i soffan. Jag önskar att C tyckte lika. Han gillar väl att gå på bio, men kan lika gärna se dem hemma, eller det är vad han sagt till mig. Dessutom tittade han på dem på nätet så han hade sett alla filmer direkt och vad var det då för mening att se dem med mig på bio. Jag önskar att jag hade någon att gå på bio med, det saknar jag verkligen. Nästan alla filmer blir bra på film. Efter filmen kan man ta en promenad hem och prata om filmen, eller stanna en stund och ta ett glas någonstans och prata och sen gå hem. Så gjorde aldrig vi. På bion ville C alltid sitta ensam, typ, fast bredvid så klart. Jag gillar att hålla handen och gosa, men C ville hålla sig i sin stol och koncentrera sig på filmen, och sen snabbt hem. Inte gillade vi samma filmer heller. Nä, det var nog dömt att misslyckas, vårt förhållande.
 
Pratade med en mamma i stallet. Vad lite man vet om folk. Hon och hennes man hade separerat något år och sen flyttat ihop igen. Om det var bra igen? Nja, ska inte lämna ut här, men det lät så där...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela