Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Insikt

Publicerad 2015-06-25 21:39:24 i Allmänt,

C är en obotlig lögnare och jag ska vara glad att vi inte är tillsammans mer. Han lever stort och högt över sina tillgångar. Hoppas hans nya upptäcker detta snart! Jag är skuldsatt pga honom, och betalar av så gott jag kan. Han hjälper till, med all rätt. Det är han som inte kan spara. Allt ska se så fint ut, och han ljuger för sin mamma, sin familj och alla andra. Känns skönt att slippa vara en del av det. Hur kunde jag vara med så länge på det. Ibland kom det fram hemska saker han gjort. Det kommer nog fler. Tyvärr. Men jag är fri från det. Fri att leva mitt liv som jag vill! Yes! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela