Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Energiboost

Publicerad 2015-06-28 00:03:24 i Allmänt,

Har ett gäng tjejer som jag umgåtts med sen vi var gravida 2003. Vi träffades på nätet på en föräldrasajt, tror den hette typ Allt för föräldrar. Vi sågs som gravida och sen med bebisar. Nu ses vi mest utan barn, men härom dagen var det dags att ses med barn. Det var verkligen Supertrevligt. Och som alltid får jag en Energiboost utan dess like när jag träffat dem. Det är då jag inser att jag har för lite vänner. Jag skulle behöva träffas så mer ofta. Till och med L och M tyckte att det var kul och pratade om det efteråt. Jag behöver sånt. Verkligen. 
Idag var en annan dag, en energi-tömmare. Vi var på ett evenemang och C var där och skulle möta upp. Han gick förbi mig, han såg mig inte ens. Två gånger hände det. Sen fick jag ett långt sms om att jag var otrevlig för jag tyckte det var konstigt att han tyckte vi skulle låtsas som ingenting. Jag är så less på att låtsas i hans närvaro, eller annars med. För barnens skull tyckte han. För vems skull undrar jag. Vet att han tycker det är svårt när någon inte gillar honom. Jag gör inte det. Men jag har fortfarande svårt med sveket. Kommer nog inte att bli bättre förrän jag träffat någon ny. 





Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-06-29 09:38:23

fint

Svar: Tack!
Det fixar sig kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela