Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Matta

Publicerad 2015-07-31 19:51:02 i Allmänt,

Jag har köpt en ny matta till vardagsrummet. Det var en sak som jag och C tyckte olika om. Han ville inte ha matta medan jag ville ha en. Nu har jag en. Min lillebror åkte med och vi handlade en matta på Ikea. Det blev en present till mig från min fina familj. Det blir mer och mer mitt här hemma. Jag gillar det, jag gillar att fixa till det och få det mer som jag vill ha det utan att kompromissa eller fråga. Förr kände jag alltid att jag måste fråga Cur han ville. Nu kan jag ju faktiskt bara göra. Tänk om jag gillar att vara ensam så mycket att jag blir som min mamma!?! Nä, så ska det inte bli. Har faktiskt inte bjudit in C nåt mer här hemma. Tänkte att innan jag gör det ska han ha bjudit in mig till sig, vilket aldrig kommer att hända. 




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-02 12:23:00

Vad skönt att göra om efter din smak!//I.

Svar: Ja, det är så skönt att få bestämma helt själv!
Det fixar sig kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela