Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Göra om

Publicerad 2015-07-13 23:41:31 i Allmänt,

Har haft en himla energi sista veckan. Jag har ju fixat förrådet en massa, även om jag inte är klar riktigt.  Nu har jag fått ändan ur och börjat göra om hemma. Jag möblerar om i köket och i vardagsrummet. Jag var till Ikea igår och köpte äntligen en spegel till hallen. Vet precis var den ska sitta och det kommer att bli bra. Hade velat köpa en matta till vardagsrummet också, men det kunde jag inte utan det får vänta tills jag har skjuts. I köket flyttade jag bordet och tog bort en hyllsektion på ben som barnen suttit på. Den har fått bli tv-bänk i stället. Nu gör jag om till mitt. Vill att det ska vara på mitt sätt. Snart ska jag vixa till sängen och nattduksborden, men först blir det Lucas rum som ska fixas. Behöver en ny stol som han ska sitta och spela i. Ska ta bort två byråer och ställa in en del av hyllan i hans rum så han kan ha tv:n på och tv-spelet i den. Sen är planen att ringa hyresvärden och ändra skåpluckorna i köket. Sist är att försöka spara ihop till en soffa. Vill ha en hörnsoffa. Det ville absolut inte C, men jag vill ha det fortfarande. Ändra och förändra hemmet till mitt hem. Mitt och barnens. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-14 09:37:46

Bra! :-)
//I.

Svar: Tack! =)
Det fixar sig kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela