Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Gå vidare

Publicerad 2015-07-08 23:06:06 i Allmänt,

Var ut ikväll med några kollegor. Eller egentligen bara en kollega för de andra var totalt ignorerande över att jag kom, och den kollegan som jag kan umgås med sa senare att hon känt samma sak. Trevligt hade vi två i alla fall. Hamnade på stans uteställe, fast ingen dans dock. Vi satt och pratade och det var trevligt. Hon känner en massa folk och det innebär ju att jag får hänga på. Pratade med en trevlig kille idag. En sak han sa var att det inte lönar sig att vara bitter och otrevlig och att det bara var jag som skulle förlora på det. Sånt jag läst massor på internet, men så annorlunda att höra det från nån. Börjar känna att jag är beredd att gå vidare, inte med honom just, men i alla fall vidare. Trodde jag inte. Men inte med nån från det utestället, utan ska hitta nån på något annat ställe. 



Ska leva efter detta nu ett tag. Det ska gå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela