Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Facebook och instagram

Publicerad 2015-07-05 11:13:03 i Allmänt,

Blir så less på Facebook och Instagram och den lycka som man ser där. Jag är inte ett dugg bättre utan visar upp en bild av den ensamstående mamman som klarar av att roa sina barn. Samtidigt så är det som en slags kod, man som förstår när det inte är alltför bra efersom det då gärna blir lite överdrivet. Hur som helst blir jag avundsjuk på folks varma sommarkvällar där de umgås med vänner och äter gott. Sen, igår, när jag var med vänner så hade jag inte tid stt ta kort ocv lägga ut. Brukar ju göra det, men denna gång försvann tiden. Jag hade för trevligt helt enkelt. Och så gjorde jag det som jag inte brukar, jag gick iväg till en gamal kompisbekant själv och grillade med hennes vänner. Börjar fiska nu  efter vänner känner jag och det är ok. Igår var alla frånskilda och det kändes skönt. Mina vanliga vänner är alla i par och det kan bli lite jobbigt ibland. Utom en tjej, men hon lägger ner all kraft på sina barn. Har bestämt mig för att bjuda in på grill här efter nästa lön. Vill ha en liten opretantiös kväll utan krav, och det ska jag ha och inte ha så himla höga krav på att allt ska vara perfekt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela