Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Bröllopsdag

Publicerad 2015-07-15 23:14:27 i Allmänt,

Ja, detta är sista bröllopsdagen vi har, just idag är det 15 år sedan vi gifte oss. Vi hade ju turen att få barn på vår bröllopsdag så den kommer aldrig att glömmas bort heller, tyvärr. Idag är sista, och i morse när jag var ute och sprang kom ett samtal från C där han pratade om skilsmässan, och papper som skulle skickas in till tingsrätten. Tur att jag sprang och inte hade orken riktigt att ta en diskussion om nåt. Sen var han även tvungen att komma förbi tyckte han och lämna pollen tabletter till barnen.  Som borde ha varit slut. Varför ser han inte till att de äter så de mår bättre? Varför måste han överhuvudtaget höra av sig just denna dag? Jag hoppas att han inte tänkte, fast samtidigt brukar han vara bra på att komma ihåg dagar så det köper jag inte. Nä, det är dags att lägga detta på avfallshögen och gå vidare. 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-07-16 09:53:18

Himla onödigt av honom faktiskt, och kanske ett tecken på att han försöker "komma åt dig" lite, krypa innanför skinnet på dig... Han vill nog ändå bli lite bekräftad på så sätt att du ska bli lite ledsen... Tur att du var ute och sprang, som du skrev, och inte hade riktigt tid att haka på hans krok!
//I.

Svar: Jag tror bara att han inte tänker.
Det fixar sig kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela