Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Kusin

Publicerad 2015-08-16 23:42:30 i Allmänt,

Träffade min kusin idag. Det var tredje gången någonsin, och det lustiga är att jag känner att hon skulle kunna vara en bra kusin som vän. Har ju en liten udda bakgrund när det kommer till min pappa. Jag kände honom inte, och efter att han dog och några år senare så tog min kusin kontakt med mig via Facebook. Inte dumt alla gånger med fb med andra ord. Jag känner som ett band med henne och idag kom hon förbi på en fika hemma hos mig tillsammans med hennes nya sambo. De hade träffats via internet ca tre år efter hennes skilsmässa. Apropå skilsmässa. Fast det är inte grejen. Utan grejen är att jag känner att jag velat ha den sidan av min familj också när jag var yngre. Utan min far dock. Det kanske är sorgligt, men han hade jag gärna varit utan. OBS, jag kände honom inte, och han var en sorglig typ i livet, och fick en sorglig död. Kanske berättar en annan gång. Hur som helst, tack för en supertrevlig fika och jag ska vara bättre på att hålla kontakten! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela