Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Brist på vänner

Publicerad 2015-04-25 14:10:34 i Allmänt,

Känner mig ensam. Inte så att jag vill ha någon ny partner utan mer att jag saknar vänner att umgås med. Kände det efter torsdagens middag. Saknar vänner att ringa och vänner att hänga med, att gå ut med och att umgås med. Skulle vilja hitta nya vänner. Har skrivit om det förr men nu känns det jobbigt igen. Jag vet inte hur jag ska göra dock. Borde hitta nya altiviteter, men ekonomnin hindrar lite, eller mycket. Det är barnen som går före just nu känns det som och då kostar deras aktiviteter så klart. Jag träffar inte så många föräldrar heller att umgås med utanför. Skulle ju så gärna vilja börja rida men det finns inte pengar till sånt. Jäklar att pengarna ska styra. Ska kanske spela lite så jag vinner lite... Ähum, förlorar ändå mer menar jag. Ska bli bättre på att bjuda hem folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela