Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Början till insikt

Publicerad 2015-04-22 23:12:48 i Allmänt,

Jo, jag har börjat förstå att detta var kanske ganska bra ändå, detta med skilsmässan. Jag är en gladare och trevligare förälder. Känner mig inte arg så ofta längre utan mer lekfull. Mina barn är väl inte med på banan än, eller jo, M märker att jag är gladare. L är fortfarande känslig för skilsmässan och saknar så klart att vi var tillsammans. E är 13,5 och verkar mest tänka på att få saker hela tiden. Satt och pratade idag under en rast med en kollega och kom på just detta; att jag är gladare hemma nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela