Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Tankar

Publicerad 2016-07-12 04:59:49 i Allmänt,

ibland när jag kollar lite vad jag skriver ser det ut som om jag är så himla perfekt och att C gjort allt fel. Jag är verkligen inte perfekt utan kan vara sur, grinig och argsint. Jag vill ofta ha rätt och har ett jäkla humör. Detta har så klart inte underlättat för mig i mitt förhållande. Jag är dessutom konflikträdd och drar mig för att ta upp jobbiga saker. Det är bara när det kommer till mina barn som jag verkligen står på mig. Ibland känner jag att jag blivit kall och känslomässigt okänslig när det kommer till män och förhållanden, men det kanske är för att jag är rädd att bli sviken. Om jag inte dejtar eller ens ser åt andra behöver jag inte oroa mig för att bli sviken igen. 
 
Hittade en  bild på Facebook, vet inte från vem, men den sammanfattar det hela ganska bra. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela