Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Livet

Publicerad 2015-09-26 06:12:08 i Allmänt,

Livet kom emellan. Jag har börjat gå vidare. Det gör inte lika ont. Jag är inte lika arg. Men är fortfarande lika sviken. Försöker dock gå vidare. Kanske finns nån där ute för mig, men jag känner att jag inte vill träffa någon som har för små barn. Tonåringar skulle vara det bästa, eller jag vet inte. När kärleken kommer drabbas man och då är allt bra och rätt. Vill nog inte bo med någon på länge till. Det är skönt med ensamheten. Började ju spela Ingress och där finns en gemenskap som jag gillar, även om jag ännu inte mött någon av de andra spelarna live. Det har inte funnits tid. Barnen är mycket hos mig då vi prioriterar lite olika jag och C. Jag vet att jag varitdålig på att skriva, känner dock att jag mår bättre när funderingarna kommer ut. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-27 14:23:41

Vad skönt att du verkar må ganska bra!
//I.

Svar: Tack, mår ganska bra.
Det fixar sig kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela