Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Rätta jag?

Publicerad 2015-05-31 09:36:41 i Allmänt,

Har haft mycket att göra och inte kunnat skriva på några dagar. Jag har även funderat på hur jag mår och hur jag är. Tror jag är två personer ibland. När jag var med C var jag mycket mer passiv i det mesta. Jag satt hellre hemma, gjorde inte mycket, var som nöjd, fast ändå inte. Nu som singel och ensamstående händer det ganska direkt saker i mitt liv. Jag är mycket mer öppen för förändringar, och är mer spontan, eller försöker i alla fall. 

Igår var jag på fest. Egentligen skulle jag varit utan bar denna helg, men de bor ju hos mig hela maj så jag fick skaffa barnvakt. Kors i taket så var mamma här och barnvaktade fast så klart min syster kom hon också. Vilken fest jag var på. Som magisk med bara nya människor och älskar det. Några var där som jag kände också så lite trygghet. Vill mera sånt, vill träffa nya människor, få ny stimulans, ny input. Och samtidigt ha någon att hålla handen. Kommer aldrig att bli C, jag kan inte se honom som den personen tyvärr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela