Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Hemma

Publicerad 2015-07-17 23:26:21 i Allmänt,

Ja, nu är vi hemma. Det var en bra resa. Blev inte arg många gånger. Tappade sugen först när C ringer och säger att han tappat plånbok och telefon. Jaha, vad ska jag göra åt det? Varför ringer han till mig? Han pratade och pratade. Nu kommer det hemska, jag funderar om han verkligen blev av med sin mobil. Hemskt att behöva känna så. Jag tänker att han inte blev av med den utan att han försöker sälja den. Kan väl inte vara så?  I alla fall så ville han ha råd om hur han skulle göra med jobbmobilen, och om han skulle behålla privata eller bara ha jobbmobilen. Jag svarade tillslut att det fick han ta med sin nya. Då blev han skitsur och avslutade samtalet direkt nästan. Fattar inget, det är väl henne han ska prata sånt med nu? Eller? Är jag hans morsa eller? 

Fyndade fina skor till M. E har sina slitna converse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela