Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Kärlek

Publicerad 2015-10-01 23:18:40 i Allmänt,

Herregud, om man nu skulle träffa någon som är lite intressant. Hur i hela världen bär man sig åt? Och törs man kasta sig ut i det svarta okända? Är det inte säkrare att bara vara lite pirrig på distans? Att leva i en fantasi? Jag känner att det inte går att lita på någon ny. Att det inte är värt det att bli sårad igen. Eller att såra själv. 

Nä, inget har hänt, men det finns en fantasi om någon där ute. Och vill ha någon att hålla handen, att vara nära men inte mer just nu. Och på söndag vet jag. 

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2015-10-04 18:16:19

Vad spännande!!!!
Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela