Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Provat dating-app

Publicerad 2015-05-19 04:47:10 i Allmänt,

Herregud, testade en dating-app idag till mobilen och paddan. La upp en ganska bra profil och satte igång, och raderade! Allt gick ju ut på att bli bedömd efter utseendet i denna app! Jag hann inte ens skriva i mer information förrän de första erbjudandena kom inrullandes! Ska det vara så? Är det så det är att vara på internet och hitta någon. Ska i alla fall försöka hitta någon på någon annan sajt. Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till detta?! Hur ska jag hitta någon när jag bara känner mig avskyvärd och ovärd? Vem skulle ens vilja ha mig?

Var i alla fall i väg och gav lite blod så där osjälviskt efter lite tjat från blodcentralen. Och fick sedan stå ute och prata skit och politik med en granne. Och C kom förbi med E. Jag orkade inte ens prata, utan bara slängde upp en arm och sa hej. Vill inte alls ha kontakt efter att han ljugit och varit med hemska kvinnan. Lögnare och tidstjuv,




Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2015-05-20 21:03:01

Bra av dig att du lämnat blod! Det är verkligen en god gärning! Det var många år sedan jag var ute på nätet men då kommer jag ihåg att man fick sortera gärnet för shit va mycket konstigt folk som hörde av sig! Men jag träffade en hel del trevliga karlar också! Det tog bara lite tid ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela