Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Sola

Publicerad 2015-07-02 10:24:21 i Allmänt,

Ligger ute i solennoch försöker bli lite brun. Och tänker. Och nu måste jag skärpa till mig. Hamnar i negativa tankebanor där jag börjar älta och tänka negativt. Att det ska vara så. Skulle behöva lite bättre kontaktnät men nu är det som det är och jag är ensam mycket med barnen. Tur är väl att barnen är här. Längtar nästan till jobbet börjar så jag har annat att tänka på. Och samtidigt var det hektiskt i våras och jag behöver säkert denna tid till att tänka. Ska ta långa promenader i skogen tänkte jag när barnen åkt till C. Där kan man verkligen tänka i fred. Samtidigt skulle det så klart vara trevligt att ha en vän att umgås med. Försöker utvidga mitt kontaktnät lite men det är inte så lätt nu när alla har sina vänner och det är svårt att komma in. Måste styra upp mig känner jag. Men hur? Får bli nån aktivitet där man träffar män och kvinnor, undrar bara vad?
Träning och mat går bra i alla fall. Syns så klart inget på vågen ännu, men i värmen orkar man ju inte äta mer än det allta nödvändigaste. Och idag en dag i utebassäng med barnen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela