Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Självbild

Publicerad 2015-07-11 17:33:27 i Allmänt,

Min självbild är helt skev efter viktnedgången. Det är ju två år sen jag nådde målvikt, eller är det ett och ett halvt år sen? Hur som helst så fattar mitt huvud inte att jag gått ner i vikt utan tror fortfarande att jag är lika stor. Det är helt sjukt. Samtidigt använder jag en tunika som var nästan för liten som nattlinne nu, och den är stor! Samtidigt är jag inte riktigt nöjd, det är magen som spökar. Jag fattar att den aldrig kan bli helt platt, men den skulle kunna bli lite plattare tror jag. Men då är det seriös magträning som gäller och säkert nån diet. Jag är Inte där ännu. Tycker det är svårt med dieter. Har mest gått ner genom att tänka mer ut än in och därmed tränat mig till viktnedgång, och då har det kommit ganska naturligt att inte förstöra träning med för mycket fel mat. Men att gå därifrån till att följa en diet resten av livet är inte min grej tror jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela