Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Tonårskrångel

Publicerad 2015-08-26 22:49:05 i Allmänt,

Oförgätlig hände det tokiga saker med tonårs-E. Inget jag kommer att gå in på här, men det var tur att jag skulle fixa med mina p-piller just den dagen och kom hem tidigare. Det var inte bra det som hände, men det fick mig och E att få en bättre kontakt ett tag igen. Det går verkligen upp och ner med en tonårstjej i huset. Denna gång var det så allvarligt dock att jag var tvungen att ringa C. Han är alltid så handfallen, eller så blir han det utan att hjälpa det mot mig. Hur som så känner jag aldrig något stöd. Det kommer aldrig några handfasta råd, utan det är ändå jag som får ta besluten och jag som får se till att det blir bra. Sen kom det ett fånigt mess om att jag fixade det bra. Svarade inte ens på det. Orkar inte med hans falskhet. Vill inte ha någon påklistrad snällhet från någon som kan vara så überjävlig många gånger. Nä, jag gör som jag vill. Och ja, E skulle varit hos C, men var hos mig eftersom hennes pojkvän bor nära. Och hon ville inte åka till C. Vilken bonuskväll jag fick med henne. Vi pratade om det som hänt, men även om annat. Och kollade på tv tillsammans. Älskar henne så! Vill ha henne här jämt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela