Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Sysselsatt

Publicerad 2015-08-07 22:00:52 i Allmänt,

Älskar egentligen att ligga och sola och bli brun, men idag, en av denna sommarens få soldagar gick det inte. Kände att jag skulle ha legat och tänkt och gråtit på stranden, och det ville jag inte. Tog Ikea, Stadium och XXL i stället. Blev ett nytt regnställ till mig. Från barnavdelningen! Hur kan de sälja sämre regnställ till vuxna för mer pengar? Nu sitter det lite tight på mig, men det funkar fram och tillbaka till jobbet, och jag skulle väl visst gå ner lite till. Hoppas det blir runt rumpan hahaha. Gjorde rabarbersaft på kvällen, och nu sitter jag här. Pratade lite med barnen och de berättade att hon varit där, och så kommer det små kommentarer om hennes barn. Hoppas verkligen inte att det påverkar dem för mycket om det skulle spricka. Tycker det är för tidigt, men det är tydligen seriöst. Och jag bryter nästan ihop, men tror att tårarna har tagit slut. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela