Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Kan fan inte släppa

Publicerad 2015-08-08 22:59:50 i Allmänt,

Kan inte släppa det här nu. Blir galen snart. Så klart hon var där när jag ringde i kväll. Jag vill inte att det ska vara snälla superfamiljen där och jag helt ensam här. Det går inte. Måste hitta nåt övergångsförhållande. Fast frågan är hur man mår i ett sånt. Men jag behöver närhet och tröst och ännu mer närhet. Nån som supportar mig och som jag kan kramas och mysa med. Har saknat det. Och nej, inget som C var särskilt generös med utan som jag saknat i många år. Nu ska det väl vara min tur. Nej, jag vill nog inte ha själva sexet till o börja med, men inser att det nog hänger med. Känner mig obekväm i min kropp och hur ska jag kunna vara bekväm med någon jag inte känner? Fast det kommer väl antar jag. Vill ha nån så klart. Ska regga mig och ragga lite på nätet. Sen. När jag är tillräckligt desperat för att få ändan ur vagnen. Och när jag är redo. Eller lite innan. Tycker det är läskigt. Försöker med mina små projekt för att slippa tänka. Har målat idag. Visar förebilden eftersom jag inte skruvat ihop allt ännu. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela