Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Det fixar sig kanske

Publicerad 2015-04-26 22:58:27 i Allmänt,

Det finns stunder när jag gillar att vara ensam. Det är när barnen är hos mig och vi är i köket och lagar och äter mat. Tror det kan bli en bra vårdchefer sommar ändå. Måsteleva i nuet, och inte hela tiden se bakåt, eller framåt. Framåt nån månad eller två, och detsamma bakåt. Ska njuta av att ha dem hos mig en massa nu när det är lite strul med Cs boende. Känner att jag är stark och bra och jag kommer att fixa detta!jag har nog saker ganska bra under kontroll. Och jag ska se till att få ordning på ekonomin. Har sålt saker i helgen och skafortsätta nästa helg. Ska få snyggt i förrådet och tjäna på det. Lägger kontanter i en burk, den ska bli full till semester! Det fixar sig kanske! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela