Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Bästa föräldraträffen

Publicerad 2015-04-23 23:30:01 i Allmänt,

När jag väntade L 2003, eller faktiskt redan året innan, hängde jag på en föräldrasajt och pratade där med andra blivande föräldrar. Vi bestämde oss för att ses, och sen dess är vi ett gäng som hållit ihop över åren och träffats helt oregelbundet på olika sätt.  Idag blev vi bjudna på middag hos en av oss. Så himla välbehövligt just nu att bara få vara och ses och prata massa skit. Skulle behöva fler nya vänner på detta vis. Var träffar man det någonstans? Nätet? Men var? Pratade även med värdinnan om skilsmässa. Hon har lämnat sin ex-man genom ganska rejäl otrohet, och kunde berätta om den ilska som hennes ex kände. Jag kände igen mig i honom, och skulle gärna träffa honom och prata om hur man går vidare. Men jag känner inte honom. 

Jag känner ju att jag är på väg att göra bokslut över vårt äktenskap, men jag skulle nog kunna bli tillsammans med honom igen. Tur att det aldrig skulle hända. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela