Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Gothia=fail

Publicerad 2016-07-18 12:26:59 i Allmänt,

Så var det äntligen dags för L att få åka till Gothia cup. Det har ju förgåtts av strul här hemma då C tydligen inte skulle följa med, trots vi avtalat detta. Han, den nya och alla barnen skulle tydligen till Finland ( som blev en Ålandskryssning), och då tog C semester några extra dagar. Han säger att hans smister sen försvann när han skulle till Göteborg. Jag vet inte vad jag ska tro, han ljuger ju om allt alltid känns det soM, så hur vet man om en sådan människa talar sanning? Hur som helst så drabbade detta L som nu är på cupen, men inte får spela pga något strul. Jag är så ledsen och orolig för honom. Hade jag haft körkort och bil hade jag dragit direkt. C var så klart direkt otrevlig i telefon och slängde luren i örat på mig. Blir så less på att han inte kan kommunicera alls om det inte går som han vill, dvs man lyssnar och håller med. 
 
Har så ont i magen. Uppdaterar lite senare om hur det gått. Men hur ska jag lita på att C verkligen följer med på andra cuper som han lovat i fortsättningen? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela