Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Börja rida?

Publicerad 2015-05-15 19:16:17 i Allmänt,

Har haft en bra dag med lite vimsighet då jag åkte för att hämta nummerlappar till Blodomloppet på fel dag. Handlade lite till E och mig och sen hem igen. Efter lunch skulle jag och M till museum, men när vi kom dit var det stängt på fredagar så vi åkte till bibblan i stället och sen fika. Träning på eftermiddagskväll och sedan Lejonkungen till fredagsmyset! 

E har pratat om att bara rida en dag i veckan i fortsättningen och då tänkte jag att jag kanske ska ta upp ridningen. Vi får se hur det går. Ska sätta mig i kö i alla fall. Vi får se om jag har råd, men oj vad sugen jag är! Kanske blir så ändå. Saknar att rida och känna en häst och har velat börja länge och just nu finns en grupp samtidigt som Malva rider. Borde väl inte, utan borde spara pengarna så vi får se. Vill inte hamna i Lyxfällan och skämmas! 

Känner att jag trivs ensam hemma och att få göra saker som jag vill. Klart det blir ensamt, särkilt när barnen är borta, men ska nog skaffa katt. Måste bara kolla E först. 



Kommentarer

Postat av: alina

Publicerad 2015-05-17 10:19:44

Vilken söt häst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela