Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Initiativ

Publicerad 2015-07-03 22:59:31 i Allmänt,

Har tänkt en del, som vanligt. Jo, jag känner denna sommar när jag är ensam, att ensam har jag varit länge i mitt och Cs förhållande. Jag har alltid haft en känsla av att vilja ha ut mer av oss. Att jag tittat på andra. Jag hade hoppats på att det skulle bli annorlunda när barnen blev äldre, men så blev det inte. Jag tror att jag vill ha någon som också tar initiativ. Det var jag som fick hitta på saker, säga att vi skulle iväg, åka på semester osv. C tog nästan aldrig initiativ till nåt, inte ens sex. Vill ha någon att dela initiativen med. Att inte alltid vara den drivande. Var finns han? 


Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2015-07-04 20:07:04

Det är som att du skriver om mitt liv med X!
Jag är fortfarande inte redo för ett seriöst förhållande och har tänkt att jag kommer bli ensam för resten av mitt liv. Inte så jätteroligt men det kanske är bäst.
Han kommer till dig, han finns för dig! Stor kram A❤️

Svar: Det kommer nog någon när man är redo öppen för det vill jag tro. Kram 💗
Det fixar sig kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela