Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

House of Cards.

Publicerad 2015-02-27 23:26:19 i Allmänt,

Jag och C började kolla på House of Cards tillsammans. Ikväll såg jag senaste säsongens första avsnitt själv. Tråkigt. Jag har velat skicka ett sms, men har inget att skriva.  Jag har dessutom tänkt på kyssar och kel och sex med C, och börjar känna mig lite obekväm med tanken. Börjar med andra ord distansera mig mer och mer. Och tänker att det är tur jag inte har Frank och Claires äktenskap. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela