Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Vikt och träning

Publicerad 2015-04-21 05:35:11 i Allmänt,

Skriver ett inlägg om mig själv och min viktresa, som verkar ha stannat av helt. Är inte helt missnöjd med min viktminskning på över 40 kg, men mycket vill ha mer. Har stått stilla på samma vikt nu i över ett år, och fortfarande vill jag gå ner 4-5 kg.  Måste göra en kraftansträngning nu. Jag vet vad jag gör för fel, men när jag sitter där i soffan är det så lätt att falla tillbaka. Och varje morgon, som nu, lovar jag mig själv nya tag. Jag är i och för sig stolt över att jag inte låtit allt strul före, under och efter skilsmässan fått mig att släppa och sluta träna och börja äta. Jag ska aldrig väga över 70 kg igen ( jo, vägde tre-siffrigt innan jag startade). Men jag vet ju att jag kan, om inte det där lilla extra slinker ner hela tiden. Ska bli bättre på att äta frukt och grönt i stället. Och mager fisk. Vill dock inte följanågon speciell diet, utan mer konceptet som funkat hittills, dvs mer ut än in. Nu måste in minska lite igen. Tränar väldigt intensivt och jo, jag vet att kroppen behöver mat, men inte de snabba kalorierna, inte socker i för stora mängder. Äter fel helt enkelt. 

Inte så mycket av detta tex. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela