Det fixar sig kanske

Ännu en skilsmässoblogg blev det i bloggvärlden. Det handlar om min skilsmässa.

Arg

Publicerad 2015-04-19 19:17:06 i Allmänt,

Jag är så arg på C hela tiden. Det går inte att ha ett samtal alls med honom, inte överhuvud taget. Jag måste lugna ner mig. Jag gråter, är arg och säger hemska saker. Tror jag vill såra honom som han sårat mig. Jag vill göra honom arg och ledsen, men det går inte. Han är sitt lugna jag hela tiden. Förr lugnade hans prat mig, nu irriterar det mig. Jag  irriterar även honom. Vad som  är hemskt är att jag inte kan låta bli att tänka att han varit otrogen. Han tycker så klart inte det, men vi har tydligen olika uppfattningar om otrohet. Nu ska jag jobba med mig själv igen. 

Egentligen skulle jag vilja springa in i prinsen, han som ska rädda mig och som jag ska leva resten av mitt liv med i alla mina dagar. Önskar att det kunde hända, men nu blir jag lite orolig, för tänk om denna ilska, surhet och bitterhet får mig att sitta hemma ensam och aldrig få känna mig älskad igen? 

Den enda prins som finns på jobbet. Kände inte för att pussa den dock... 

Kommentarer

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2015-04-19 21:46:46

tro mig, låter klyschigt men han kommer <3

Svar: Hoppas du har rätt! Kram
Det fixar sig kanske

Postat av: Ann-Sofie Andersson

Publicerad 2015-04-20 14:45:27

Hej!

Undrar lite hur skilsmässan gått och om ni är överens om hur ni ska dela på ert bohag/ekonomi osv? Jag heter Ann-Sofie och söker nu par som har problem med detta för helt kostnadsfri rådgivning, det handlar om ett pilotprojekt. Hör av dig till mig om du vill veta mer: [email protected]
070-606 22 00

Svar: Hör av mig. Delning och ekonomi har gått bra hittills, men finns så klart grus i maskineriet.
Det fixar sig kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Det fixar sig kanske

Jag är på väg att skilja mig. C har bestämt sig för att hans kärlek inte finns längre för att kunna vara kvar i vårt äktenskap. Skilsmässa är ett faktum. Det här är min sanning.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela